Derfor skal dit firma have en frokostordning

Der er rigtig mange gode grunde til at have en frokostordning i din virksomhed. Det giver gladere medarbejdere, skaber et bedre sammenhold og giver en mere effektiv arbejdsplads. Læs om alle fordelene ved en frokostordning lige her.

Sund kost til dine ansatte

Med en frokostordning vil du kunne sørge for, at dine ansatte får sund og varieret kost til middagsmad. Det vil resultere i en sundere livsstil, færre sygedage og en højere produktivitet. På den måde kan du via en frokostordning være med til at påvirke både dine ansatte og firmaets vækst.

En øget medarbejdertilfredshed

En frokostordning betalt gennem lønnen skulle give en større tilfredshed blandt firmaets ansatte. Derfor kan du med en spiseordning hjælpe dig selv og dine ansatte mod en gladere hverdag. Frokosten skal du ikke tænke på, og hvis man ikke ønsker at være med i ordningen, skal man selvfølgelig have mulighed for at melde sig ud. Men tilbuddet giver stor tilfredshed.

Et tættere bånd mellem dine ansatte

Hvis der er tale om en stor virksomhed, når alle ikke at få snakket med alle, og det er en skam. Ved at personer fra forskellige afdelinger kan samles om frokosten, bliver dine ansattes bund tættere knyttet, og der bliver skabt bedre forbindelser mellem hinanden. Det giver medarbejdere, der glæder sig til at komme på arbejde, og det er med til at skabe gode resultater.

En mere produktiv arbejdsplads

Med glade ansatte, der er sunde og raske og har det godt med hinanden, er fundamentet for en øget produktivitet lagt. Sundhed fører til et højere koncentrationsniveau og mere aktivitet.  Derfor er en frokostordning med til at skabe bedre resultater, bedre relationer på tværs af medarbejderne og sundere mennesker.

Særligt i storbyerne, hvor usunde alternativer er en oplagt mulighed, kan det være klogt at tilbyde sund frokost. En frokostordning hos Aarhus-, København-, Odense- eller Aalborg-firmaer er derfor nærliggende.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *